Instagram’da Bıktıran Fotoğraflar!

Sosisler Tatildee..

Duyduğumuza göre sosisler tatile çıkmış… Böyle fotoğraf çekmeyeniniz kaldıysa gelin sarılalım ve takipçilerini böylesine sıkıcı fotoğraflara maruz bırakanları unfollowlayalım. Unf unf unf.

Starbucks’sız Olmaz

Muhtemelen herkes bir kere paylaşmıştır. Zaten bir kereden bişey olmaz da ama hergün hergün o kahve bardağını çekip story‘e atarsan takipçilerin kafeinden öleceğini düşünecektir.  Ölümüne şahitlik etmemek için de seni unflayacaklardır.

Tırnaaam Nasıl Olmoooş?

Böylesine zor ilgi çekici emek harcadığın tırnaklarını paylaşıyorsan sana sonsuz saygımız var. Hatta takipci.com’dan sana bir sürü likemız da var ama gidip de dümdüz sürdüğün ojeyi paylaşıyorsan, tebrikler sıradansın! 😀

Tatil

Tatildesin anladık! Giden vaar gidemeyen var. Alaçatının her kapısında da fotoğraf çekilmez yani, gına geldi valla. Bir beğeniriz iki beğeniriz üçüncüsün de artık unflarız  ama dert etme https://takipci.com/ sana beğeni yollar.

Şerefelerrr!

Alkolik oldun evladım, yapma eyleme ! Kimisi gerçek alkolik, ama kimisi de aynı mekanda farklı açılardan elli fotoğraf çekip, farklı günlerde paylaşan alkoliklerden, işte onlar çocukluğunda çubuk krakeri sigara gibi tutan, bonibonla intihar edip, meyve suyuyla kafa bulan çocuklardı. Hak veriyoruz 😀 Ama artık o kadar fotoğrafı görmekten biz sarhoş olduk.

Bitmeyen Yol

Son ses müzik, 200 ibre ve yol. Bu 3’lüyü instagram storyde görmeye çok alıştık artık beynimiz görmezden geliyor 😀  Takipçilerin yenilik ister, fark ister. Nasıl olacağını merak ediyorsan blog sayfamızda ki yazımızı okuyabilirsin 🙂 https://goo.gl/cXoCVt

Ve artık daha özgün olan paylaşımlarına https://takipci.com/‘dan dilediğin kadar beğeni alabilirsin.

“Instagram’da Bıktıran Fotoğraflar!” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın